  • Data: 2013-07-16 00:20:15
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Jul 2013, Grzegorz Staniak wrote:

    > Ot, żargon.

    Niezbyt.
    Toto nie jest słownictwem zwyczajowo przyjętym przez środowisko
    zawodowe, lecz próbą *narzucenia* zupełnie idiotycznej konstrukcji,
    która *NIE* prowadzi do celu, bo tu mi kaktus, jak dajmy na to
    Arab albo Eskimos będzie mądrzejszy po usłyszeniu "ditlenek"
    od usłyszenia "dwutlenek".

    > http://obcyjezykpolski.strefa.pl/?md=archive&id=138

    O właśnie.
    Sedno jest u góry - "dioksyd" przyjmuję do wiadomości.
    W porządku.
    Może być "radio", może być i "dioksyd", to MA SENS.
    Ba, "dioxyd" też jest IMO akceptowalny.

    Ale "ditlenek" jest tak bzdurną konstrukcją, że skali
    brakuje do oceny.

    pzdr, Gotfryd