  • Data: 2013-07-11 14:37:35
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-11 14:32, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Hmmm... zaczynam sie bać.
    > Bo jakby własciciele lasów tak do tego podchodzili to moze okazać sie ze:
    > - wytną i zaczna cos budować.

    Strrraszne.

    > - zaczna kasowac za wstep

    Strrraszne. Ostatnio płaciłem za wstęp na plażę i nie jest to dla mnie
    coś dziwnego.

    Poza tym zdecyduj się - albo będą budować, albo żądać opłaty za wstęp.
    Jeśli się za dużo pobuduje, to cena wstępu wzrośnie, więc będzie się
    "opłacało" sadzić.

    > A "zielone płuca"?

    To bajka. Większość tlenu produkują oceany.

    --
    Liwiusz