    From: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto to "osobom trzeci"
    Date: Wed, 21 Dec 2005 23:04:33 +0100

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    news:docial$krq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > OO, co do tej sieci wewnętrznej, to jest inny punkt w reguleminie Chello
    > (nie pamiętam który, wiem że dzięki temu nie zdecydowałem się na tą
    > usługę). Nie wolno (inna sprawa jak to sprawdzą)

    Sprawdzą dość prosto, nat przeadresowuje porty na bardzo wysokie numery,
    jeśli więc dużo pakietów idzie po dziwnie wysokich portach, to jest raczej
    pewne, że to NAT stoi. Inna sprawa, jak wyegzekwują ten zapis. Bo zawsze
    możesz stwierdzić, że to co jest w domu, to jest twoja sieć lokalna i nic im
    do tego. Internet masz podłączony tylko do jednego komputera, a wymieniać
    prywatne pakiety w prywatnej sieci z komputerem, który jest podłączony do
    internetu to nikt Ci nie zabroni. Bo tak to wynika z konstrukcji sieci,
    adres zewnetrzny masz jeden, a dokonywac przeadresowywania pakietow z sieci
    wewnetrznej na adres publiczny na JEDNYM komputerze nikt Ci nie zabroni.
    Fizycznie z internetem masz podłączony tylko jeden komputer :) Reszta to
    logika sieci.