  • Data: 2004-01-07 13:34:53
    Temat: Re: Kto moze wyegzekwowac pieniadze?
    Od: "retyw" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja jest taka. Trzy miesiace temu uprawomocnil sie wyrok i trzy miesiace
    temu zglosilem po raz 1 gotowosc do pracy. Potem jeszcze 4 razy zglaszalem
    gotowosc, i nic! Dopiero PIP wymusil przyjecie mnie do pracy od 5 stycznia.
    Jesli zas chodzi o pieniadze, to nie otrzymalem do tej pory ani grosza. W
    miedzyczase z sadu dostalem taka oto informacje:
    "W sytuacji gdy pracownik zglosil gotowosc do pracy, a pracodawca narusza
    obowiazek ponownego zatrudnienia, pracownik moze domagac sie wynagrodzenia za
    czas gotowosci do pracy - art. 81 KP".
    Rozumiem zatem, ze pracodawca jest mi winny za 4 miesiace. Jeden miesiac wynika
    z art.47 KP, natomiast 3 miesiace za okres, w ktorym pracodawca nie przyjmowal
    mnie do pracy ignorujac wyrok?