  • Data: 2010-06-01 07:26:47
    Temat: Re: Kto może przechowywać moje dane osobowe.
    Od: "Marek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co do danych przypomniałem sobie, że mają imię, nazwisko, adres zamieszkania,
    numer telefonu.

    Straty poniosłem i ponoszę nadal moralne. Świadomość, że ktoś przechowuje moje
    dane, może je w jakiś sposób przetwarza przytłacza mnie i powoduje stres
    związany z tym, że łamie się moje prawa, a ja nie mogę nic na to poradzić.
    Kupowałem tam kolejny raz, bo to hipermarket i w zasadzie jestem na niego po
    części skazany.

    Drugi przedmiot jest rzeczą mało wartościową jeśli chodzi o złotówki i byłem
    przekonany, że to się zepsuć po prostu nie może, bo tam nie ma co się zepsuć. A
    tymczasem po dwóch dniach użytkowania, obudowa po prostu rozleciała się w drobny
    mak, ze względu na słabej jakości materiał popękał on w kilku miejscach.

    Pozdrawiam.

    > Użytkownik "Marek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:6...@n...onet.pl
    >
    > Skoro miałeś nieprzyjemności to poco znowu tam kupowałeś? Powiedz jakie to było
    > przetwarzanie danych? Oni tylko przechowywali. Jakie straty poniosłeś z takiego
    > działania? Jak chcesz pozywać Skoro wzorujesz się na amerykanach to czemu nie
    > zaczniesz się zachowywać jak oni?:

    http://www.dobreprogramy.pl/Nawigacja-nie-zawsze-zap
    rowadzi-do-celu,Aktualnosc,18506.html