  • Data: 2005-03-16 08:26:36
    Temat: Re: Kto może nam wejść do domu [ Polityka}
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "diana" <p...@h...com> napisał w wiadomości
    news:z_MZd.4796$db6.1200@trndny02...

    > Chcesz za 100 zlotych wlazic w kaloszach

    Nie porównuj wszystkich ze sobą. Ja w kaloszach nie chodzę.

    >do mojego mieszkania o 4 rano, nawet nie wiedzac czy informacja jest w
    >ogole prawdziwa?

    Średnio inteligentny szympans po przejrzeniu watku wiedziałby, że wystarczy
    uzasadnione podejrzenie. Czy ci się to podoba czy nie.

    > to z moim owczarkiem, bo ja nie bede interweniowala.

    Co zrobisz z zabitym psem?Dobrze wiesz, że w takim przypadku policjant w
    obronie własnej psa może zabić.
    Nie kochasz swojego psa?

    --
    Pzdr