    From: Mały <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto mi pomoże? (długie)
    Date: Thu, 8 Feb 2007 13:39:26 +0100

    news:eqf53m$hck$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Mały" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No dla mnie normalna procedura jest taka, ze piszesz do nadawcy co i
    > jak, Ty dostajesz kase od nadawcy co do groszai na tym Twoja rola
    > konczy sie (jesli to Allegro mozesz jeszcze wystawic np. neutrala) (co
    > do grosza) a firma kurierska dostaje z ubezpieczenia.
    > Umowa pomiedzy firma kurierska a nadawca i ubezpieczycielami, to nie Twoj
    > interes!!!!!
    > To nie Ty placisz bowiem firmie kurierskiej za usluge!!!! - to ze
    > fizycznie kasa jest od Ciebie - nei ma znaczenie. Na takiej samej
> [...]

    Pieprzysz bracie - to ja zapłaciłem za nadanie, wybrałem opcję kuriera,
    firmę, wartość itd. Nadawca - to było tylko moje narzędzie - nadał w moim
    imieniu paczkę, za moje pieniądze. Sprzedał towar, wziął kasę z góry i tyle.
    To ja ponoszę straty w związku z rozwaleniem laptopa. Co do knajpy -
    porównanie do dupy. Pewnie chlejesz non stop i tak Ci się skojarzyło:-)

    --
    Jurek
    ...siakieś to wszystko popieprzone...