  • Data: 2007-01-20 19:43:29
    Temat: Re: Kto jest właścicielem kamienicy jak to sprawdzić?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):
    > Użytkownik "Zina Zak" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Udać się do Starostwa Powiatowego i ustalić numer księgi wieczystej
    > dla tego adresu. następnie sprawdzić w sądzie, kto jest wpisany jako
    > właściciel.

    To nie takie proste, ona npisała:
    "Budynek w spadku dostał wnuk do dzisiaj nie zalatwil sprawy spadkowej we
    wszystkich dokumentach księga wieczysta, grunt figuruje jako wlascicej
    babcia."

    Jak rozumiem zatem, wpisana jest jako właścicielka dawno nie żyjąca babcia,
    a pytanie brzmi - jak ustalić kto naprawdę jest właścicielem.

    Oczywiscie można by było wniesć powództwo z art 10 ustawy o ksiegach
    wieczystych, tyle, ze przecież lokatorom nie będzie sie tak naprawdę
    chciało. Pozostaje więc moim zdaniem płacic tej osobie, która przyszła z
    umową.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide