    Date: Fri, 13 May 2016 08:33:15 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?

    W dniu 2016-05-12 20:11, kapitalikk pisze:

    > Ten poseł jechał w kampanii wyborczej do Sejmu na pieniądzach partyjnych
    > i sponsorów partii, cokolwiek by one nie znaczyły, więc teraz musi to
    > odpracować. Chyba normalne?
    > To taka lojalka, jak w przy umowie o pracę, jeśli pracodawca finansuje
    > podniesienie kwalifikacji pracownika.

    Jedni tak, a inni wręcz przeciwnie, to, że oni startowali spowodowało,
    że ktoś zdecydował sie sponsorować partie. O takiej sytuacji nie
    pomyślałeś. Tak jak napisałem, należy odróżnić miernych biernych, którzy
    dostają się psim swędem od tych z których "twarzy" partia korzysta, żeby
    właśnie zdobyć fundusze, a potem żeby dopstac się do sejmu. To dzięki
    takim lokomotywom partia dostaje subwencje (z naszych podatków), bo to
    oni robią wynik.... Dlatego ten system ze względu na te niejasności
    powinien zostać zastąpiony innym lepszym, czytelniejszym.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl