    Date: Thu, 12 May 2016 11:20:34 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?

    W dniu 2016-05-12 10:45, m pisze:

    > Ale ale, to zależy od tego co jest istotą programu partii a co
    > marginesem. To co było spisane, to był margines, to co dorozumiane,
    > czyli "zawsze będziem przeciw PISowi" to było kluczowe i tego się
    > konsekwentnie trzymali i trzymają.

    Hmm i realizowali program zgodny z PiS-owskim? (tak jak teraz PiS
    korzysta z ustaw przygotowanych przez PO do zawłaszczania władzy?)

    > Podobnie z resztą jest z programem PISu. Nie jest ważne czy to jest
    > 500+, czy 200+, czy wiek emerytalny obniżą czy nie, czy wzmocnią czy
    > osłabią, czy będzie pochyło czy prosto. Będą zawsze przeciw Platformie.
    >
    > I za to wyborcy PO kochają PO, a wyborcy PIS kochają PIS. Amen

    Są jeszcze tacy, którzy uważają, że zarówno PO, jak i PiS szkodzą,
    ponieważ niezależnie od deklaracji realizują podobny program
    zawłaszczania państwa, tylko robią to bardziej inteligentnie (PO), przez
    co ludzie nie zauważali, aż do afery taśmowej, że zabiera im się
    wszystko, albo "na chama", jak to robi PiS, ale obie te partie
    najchętniej stworzyliby nam PRL-bis, tylko, że każda z tych partii widzi
    się w roli PZPR-u.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl