  • Data: 2002-02-10 08:56:19
    Temat: Re: Ksiegowanie platnosci
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    v...@c...ict.pwr.wroc.pl (Kuba Chabik) napisał:

    >Czy w tej sytuacji odbiorca platnosci moze wedle wlasnego widzimisie
    >zaliczyc moja platnosc jako platnosc za pierwsza fakture i nadal domagac
    >sie ode mnie platnosci za druga?
    A jakie to ma znaczenie ? Masz łączny dług A+B. Jasli zapłaciłes B, to
    dlug i tak pozostaje w wysokosci A. twoj wierzyciel moze zaliczac dlug
    jak chce. Jesli wystapi z pozwem o zaplate f-ry w wysokosci B, to
    bedzie to bezzasadne, poniewaz dlug B juz uregulowales (masz dowod
    zaplaty - ile i za co).

    Artur Golański