  • Data: 2007-10-13 20:46:29
    Temat: Re: Księgi wieczyste - problem
    Od: "Maruda" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mania" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fer0th$7g6$1@news.dialog.net.pl...
    > Kupiłem działkę. Wcześniej została ona wydzielona z wiekszej i otrzymała
    > nowy numer księgi wieczystej. Numer załóżmy 12345. Ten numer pojawia się
    > na wszelkiej dokumentacji dotyczącej budowy do czasu kiedy składam wniosek
    > o kredyt na budowę domu i bank sprawdza księgę wieczystą. Okazuje się, że
    > dzisiaj moja działka ma numer 12345a, ponieważ przez pomyłkę numer 12345
    > został nadany dwóm nieruchomościom.
    > Zażądałem, żeby zmieniono numer mojej działki na nowy niedublowany, jednak
    > pracownicy sądu mnie zbywają, twierdząc, że niepotrzebnie się martwię, że
> [...]
    no niezle sie ktos rypnąl przy nadawaniu numeru KW, jak znam zycie to teraz
    zbywaja gadka - nic ci nie bedzie a potem sie ... no wlasnie
    poszedłbym do wydziału geodezji i kartografii i kazal tam sprostować pomyłke
    jesli takowa zaszła przy wpisaniu a druga rzecz sprawdziłbym czy jakims
    przypadkiem nie zmieniły sie granice nieruchomosci (moze sie okazac ze jest
    jeszcze wydzielona jakas działka) zarzadał bym wykresu i mapki, a nawet bym
    poszedł do prezesa sadu niech trzyma dokładniejsza piecze nad pracownikami
    sadu lub przynajmnieł odwiedził kierownika wydziału kasiag wieczystych
    zajrzyj tez do ustawy o ksiedze wieczystej i hipotece