  • Data: 2007-10-13 17:57:08
    Temat: Księgi wieczyste - problem
    Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem działkę. Wcześniej została ona wydzielona z wiekszej i otrzymała
    nowy numer księgi wieczystej. Numer załóżmy 12345. Ten numer pojawia się na
    wszelkiej dokumentacji dotyczącej budowy do czasu kiedy składam wniosek o
    kredyt na budowę domu i bank sprawdza księgę wieczystą. Okazuje się, że
    dzisiaj moja działka ma numer 12345a, ponieważ przez pomyłkę numer 12345
    został nadany dwóm nieruchomościom.
    Zażądałem, żeby zmieniono numer mojej działki na nowy niedublowany, jednak
    pracownicy sądu mnie zbywają, twierdząc, że niepotrzebnie się martwię, że
    nigdy nikt przez pomyłkę nie wpisze hipoteki na mój dom i że to w ogóle
    normalna praktyka. Mam co do tego wątpliwości. Jak mogę się zabezpieczyć?