  • Data: 2003-02-06 19:23:17
    Temat: Re: Księga Wieczysta pomocy!!!
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

    "Aseta.pl" <a...@a...pl> napisal <b1ssgg$dep$1@absinth.dialog.net.pl>:

    >Uzytkownik "skarabeusz" <s...@x...wp.pl> napisal w wiadomości

    można legalnie przyspieszyć wpis. Sądy przyjmują wnioski o przyspieszenie
    wpisu - musisz umotywować i czekać w gigantycznej kolejce - chyba do
    Przewodniczącego Wydziału Wieczystoksięgowego ... Jeśli wniosek zostanie
    uwzględniony to już szybko idzie, ale gwoli szczerości nigdy nie próbowałem
    tak robić, tylko widzę jak co wtorek jest kolejka ...

    Przed odpowiedzia skasuj slowo "TNIJ"

    "badz odwazny gdy rozum zawodzi badz odwazny
    w ostatecznym rachunku jedynie to sie liczy"
    Z. Herbert