    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kserowanie mapy a prawa autorskie
    Date: Tue, 31 Jan 2012 00:16:02 +0100

    news:jg24l9$hpn$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kopiuję, ale dane o wzajemnym położeniu nie są objęte ochroną prawa
    > autorskiego, bo nie ma nic odkrywczego w tym.

    Ale na mapie mogą byc moje wieloletnio zbierane dane, gdzie
    są najlepsze lokale w okolicy, potwierdzone wizytami w tych lokalach
    (opłacone sowitymi rachunkami) i ranking uczyniony na podstawie moich doznań
    na temat zaznaczonych na mapie lokali.

    Dalej uważasz że mój przewodnik po lokolach to tylko "punkty na mapie"?

    Feromon