  • Data: 2007-09-18 13:02:18
    Temat: Re: Kserowanie dowodu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzyś" <n...@n...com> napisał

    > Jak nie miałeś nic rzeczowego do dodania mogłeś sobie dać na luz.

    Mój post był jak najbardziej rzeczowy.

    > Nie chodzi o moje obawy ale paranoje - manie kserowania wszystkiego
    przez
    > wszystkich.

    To nie żadna mania tylko praktyczne ułatwienie. Zamiast ręcznie
    skrobać te dane, ryzykując przy tym popełnienie błędu, robimy
    'pstryk' i mamy wierną kopię tego co nam potrzebne.

    > ps. nie wiem czy wiesz ale aby kupić na raty w sklepie wystarczy wysałać
    > faksem ksero i podpis właściciela DO.

    Nie wystarczy. W sklepie musi się osobiście stawić kredytobiorca,
    wylegitymować się pracownikowi sklepu i przy nim złożyć podpis.

    > Miło było by Tobie jakbyś się dowiedział że nie spłacasz rat np.
    > za LCD 42" ?
    > Mojej znajomej nie było, żadnego TV nie kupowała a co się naszargała
    > i czasu natraciła aby to wyjaśniać ....

    Ależ ja wiem, że codziennie popełnia się mnówstwo przestępstw
    i każdy z nas może mieć przez to kłopoty, ale to nie powód by
    popadać w paranoję.