  • Data: 2007-09-18 08:38:47
    Temat: Re: Kserowanie dowodu
    Od: "Krzyś" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:fcmlei$lj5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Krzyś" <n...@n...com> napisał

    > Racja, te twoje obawy związane z ochroną twoich danych osobowych
    > to objaw paranoi.
    Jak nie miałeś nic rzeczowego do dodania mogłeś sobie dać na luz.
    Nie chodzi o moje obawy ale paranoje - manie kserowania wszystkiego przez
    wszystkich.
    ps. nie wiem czy wiesz ale aby kupić na raty w sklepie wystarczy wysałać
    faksem ksero i podpis właściciela DO.
    Miło było by Tobie jakbyś się dowiedział że nie spłacasz rat np. za LCD 42"
    ?
    Mojej znajomej nie było, żadnego TV nie kupowała a co się naszargała i czasu
    natraciła aby to wyjaśniać ....