  • Data: 2003-06-25 21:17:08
    Temat: Re: Krótko: o ile wzrośnie mi czynsz?
    Od: Rudi <nospam!!!roodi@box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stan_Z wrote:

    > Np. orzeczenia do artykułu 218 prawa spółdzielczego i wyrok Trybunału
    > Konstytucyjnego z dnia 29 czerwca 2001 sygn. akt. 23/00 i cała masa innych
    > rozstrzygnięć.
    > A tak na marginesie to czy podali podstawe takich roszczeń. Jakiś
    > regulaminik wew.
    >
    > Stan_Z

    Nie podali żadnych podstaw prawnych. Jedyne czego chcą to "podpisania
    umowy najmu lokalu użytkowego", którym jest mieszkanie mojego ojca, bo z
    nim mieszkam. Jeszcze sie do biura spółdzielni nie wybrałem, bo chcę się
    dobrze przygotować. Za pomoc w moich "przygotowaniach" serdecznie
    dziękuję.
    pozdr. Marek