    From: "Lxaga" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredyt i rozwód
    Date: Sat, 9 Nov 2002 14:47:38 +0100

    > napisał:aqgq3l$6n5$...@n...tpi.pl...

    > poukładałes...załatwiłbys tylko wtedy gdyby żona miała 100% pewności ,że
    nie
    > zostanie na lodzie ...
    >
    > hmmm chyba Tobie zależy to pokrywaj koszty ... ona jak wynika z postu chce
    > być tylko zabezpieczona i nie wpaść po uszy podejmując niepewne decyzje
    > wynika mi ,że to w twoim interesie jest osiągnięcie celu w powyższej
    > sprawie...

    Tak mnie zależy żeby się wyprowadziła, nie pracuje ma mnóstwo wolnego czasu
    może sobie pozwolić na walenie w nocy w moje drzwi , dzwonienie na komórkę w
    nocy. Ona się wyśpi w dzień. Poza tym zabiera chowa moje rzeczy, np.
    kosmtyki wylewa do ubikacji itp. Nic nie mogę jej zrobić, ani udowodnić
    rozmowynie przynoszą efektu, robi mi na złość.
    Dlatego chcę żeby się wyprowadziło ona też twierdzi że tego chce ale
    praktyka....
    Dlatego musze ją przekonać że rozwiązanie które proonuję powinno być dobre

    Pozdrawiam Lxaga