eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKredyt hipo - wyplata srodkow na konto inne niz sprzedajacego › Re: Kredyt hipo - wyplata srodkow na konto inne niz sprzedajacego
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredyt hipo - wyplata srodkow na konto inne niz sprzedajacego
    Date: Wed, 05 Oct 2011 14:42:25 +0200

    W dniu 2011-10-04 23:03, Raf pisze:
    > Witam
    >
    > Biore kredyt w ING - sprzedajacy mieszkanie chce, zeby wyplata srodkow z
    > kredytu odbyla sie na konto nalezace do innej osoby - bedzie do zaznaczone w
    > akcie notarialnym.
    >
    > Wg mojego doradcy z ING bank zaakceptuje takie rozwiazanie bez problemu.
    >
    > Pytanie do Was: Czy ktos moze spotkal sie z taka sytuacja i wie jak to
    > wygladalo w praktyce?
    >
    > Pozdrawiam

    A w czym masz problem ty kupujesz bank przelewa, zakładasz hipotekę...
    Myślisz, że bank zgodził by się na jakieś szemrane przelewy.

    Może kwota ma być od razu przesłana na konto osoby 3, która to sprzedaje
    jakąś nieruchomość osobie drugiej...

    Nie wiem co cię niepokoi.

    Może ten ktoś ma zobowiązania wobec osoby 3 i musi jej spłacić dług - ma
    np nakaz sądowy.

    O ile notariusz to klepnie, a nie jest jakimś przekupionym przestępcą to
    wszystko ok.

    Ariusz