  • Data: 2006-08-27 09:14:27
    Temat: Re: Krecenie licznika
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Tiger napisał(a) :

    > Brzydze sie odpowiedziami w twoim stylu. Kolejny sympatyk zlodziejstwa i
    > adorator cwaniactwa.

    Więcej jest takich stosujących złodziejską solidarność w tym
    kraju. Niestety. Na jednej grupie psychol RoMan Mancośtam. nawet
    mnie wciągnął na czarną listę w Allegro i spłonkował, jak
    zacząłem o pewnych grupach sprzedawców mówić, że ich zachowanie
    jest wysoce podejrzane i może być oznaką oszustwa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: nie pisz chwilowo na Onet, bo listy nie dochodzą !!!