  • Data: 2005-03-06 20:58:58
    Temat: Re: Krajowy Rejestr Długów - jak tam zgłosić klienta?
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 6 Mar 2005 11:57:26 +0100, użyszkodnik "Artur Ch."
    <s...@r...pbz> napisał:

    > A składali reklamacje?

    a tego nie wiemy, chyba tak skoro przestali płacić

    > Długi, zobowiązania należy spłacać.

    ...zwłaszcza jak licza je różnej maści kombinatorzy którym się za
    robote nie chce brać...

    > Za to tY pewnie doskonale rozumiesz się z tymi złodziejami co nie zapłacili
    > pytającemu - prawda?

    kieruje się poprostu zdrową zasadą że nie płaci się tym którzy na to
    nie zasługują, zaś straszyć to można niegrzeczne dzieci

    --
    futszaK
    601061867