  • Data: 2009-01-26 21:24:59
    Temat: Re: Kradzież zdjęć
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam pomyslu. Zastanawiam sie tylko, jak usadzic pieniacza, ktory sam
    > wzywa czlowieka, daje dostep do komputera, a potem posądza o wlamanie
    > (sic!). Nie wiem, moze na poczatek sie przespaceruj, potem ewentualnie
    > psychoterapeuta lub psychiatra.

    Naprawa komputera to zadania z zakresu od A do C. Jeżeli po naprawie
    komputera (a to widać bo polegało to na zmianie paru ustawień), ktoś
    sobie hula po komputerze z zdaniami od D do H, to jest już nadużycie, a
    w zasadzie włamanie, a zgrywanie to kradzież.

    Myślę, że skoro to dla Ciebie tak normalne, to pewnie robisz to samo :))0

    GB