  • Data: 2009-12-16 00:07:12
    Temat: Re: Kradziez tozszamosci w rodzinie i smierc
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Paul wrote:

    > kokos.pl

    A no tak.
    Namnożylo sie tego.

    No to ja bym stawiał na zgłoszenie tego na policji i czekanie co z tego
    wyniknie. Fakt faktem ona pożyczki nie brała.
    To tak jak z bankami. Wypłata gotówki przy uzyciu pinu nie oznacza, ze
    zrobił to właściciel.

    Tu bedzie cieżej, ale co sąd stwierdzi tego nie wie nikt.
    W zasadzie to pozyczkodawcy musieliby isc do sądu i tylko wtedy
    cokolwiek sie zacznie dziac jak nie bedzie tego spłacać.
    Szanse rzędy 0.0001% że sąd sprawę odrzuci są.
    Wówczas pożyczkodawcy będą musieli zwrócić się do spadkobierców.

    W zasadzie dobry adwokat może coś by z tego wymyślił, aby przerzucić
    pożyczkę do masy spadkowej.