  • Data: 2006-10-10 19:55:55
    Temat: Re: Kradzież tablicy rejestracyjnej
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie rodzice już mają swoje lata i nie chcę ich fatygować. Z drugiej
    > strony muszę jakoś dostarczyć zaświadczenie z policji oraz drugą tablicę.
    > Bardziej mnie interesuje czego się mogę spodziewać podczas zatrzymania
    > przez policje z naklejoną rejestracją, bo tak czy inaczej do domu muszę
    > dojechać. Komunikacja miejska itp. odpada bo wtedy cały dzień stracony a w
    > pracy muszę się pokazać. O wzięciu wolnego nie ma mowy. No więc jestem w
    > kropce.

    Ja tam bym jechał...
    Zawsze możesz powiedzieć, że teraz musiała ci odpaść i jeszcze o tym nie
    wiesz :-)

    Podobne zdarzenie miała moja córka. Otóż na Mazurach przejeżdżała w nocy
    przez las polną drogą przez dużą kałużę i zgubiła w niej tablicę. Według
    przepisów miała zostawić auto w lesie i per pedes lecieć 250 km po nowe
    tablice? Myślę, że policja nie będzie specjalnie upierdliwa w takim
    przypadku.