  • Data: 2022-09-15 17:00:20
    Temat: Re: Kradzież odpadów ze śmietnika
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 15 września 2022 o 16:42:08 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Nie wiem jak ekspedientka ale pracownik normalnego banku za takie zachowanie
    prawdopodobnie straciłby pracę albo miał duże kłopoty.
    > Na wszelkich szkoleniach antynapadowych wbija się pracownikom do głowy że mają
    grzecznie wykonywać polecenia bandyty I nie prowokować go.
    > Bo i po co
    > Gotówka najczęściej i takie z ubezpieczona, pracowników rola tylko taka aby
    zachować odpowiednie limity w odpowiednich szufladach wrzutni z odpowiednim czasem
    otwarcia
    > Tak aby zły człowiek nie wziął więcej jak ustalone w procedurach/objęte
    ubezpieczeniem
    Dodam jeszcze że na przykład w Lidlu za takie zachowanie (wybiegnięcie za złodziejem)
    kasjer/pracownik traci pracę lub konsekwencje dyscyplinarne.
    Zresztą chyba nie tylko w Lidlu w każdych marketach pracownicy są szkoleni aby nie
    wdawać się w ryzykowne sytuacje z menelami