  • Data: 2003-01-02 11:51:58
    Temat: Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nasi rodzice i dziadkowie tez mieli taka nadzieje.

    I za to musisz dziękować, gdyby nie ta nadzieja to by ani Ciebie
    ani mnie na świecie nie było.
    No ale co, nie ma co narzekać jednostki muszą walczyć z kretyństwem
    te małe "wojenki" są potrzebne, aby kiedyś zjednoczyły się siły
    aby "zawalczyć" razem. Mam nadzieje że wniosę do tego swoją cegiełkę
    i na coś się to przyda. I właśnie dlatego że mam nadzieje, będę miał kiedyś
    dzieci ;))),
    gdybym jej nie miał to nie widział bym sensu płodzić następnego
    nieszczęśnika
    który z założenia ma przegranie życie ;)))).

    Pozdrawiam

    Darek