    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Date: Thu, 17 Jun 2004 08:26:56 +0200

    On 6/13/2004 7:45 PM, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Brodi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > dowodów

    > Jeśli zjesz swoją kopię, to Twoja sprawa. jeśli zjesz kopię kontrolera, to
    > jest to niszczenie dokumentu, ze skutkami z tego wynikającymi.

    Ale jak ją zje, to trudno będzie udowodnić, że była - osobiście znam
    mecenasa, co zeżarł "zwrotkę" w sądzie.

    W epoce, kiedy ja chodziłem do szkoły zagubienie bądź kradzież
    legitymacji należało opublikować w prasie - "Unieważnia się legitymecję
    nr taki i taki..." i pańcia w dziekanatu nie wydała nowej legitymacji,
    dopóki nie zobaczyła gazety.

    Miało to ten walor, że w razie próby wyegzekwowania konsekwencji "za
    kogoś" można było odpisać:

    W związku z faktem, że byli Państwo poinformowani (zał. nr.1) i mieli
    subiektywną swiadomość obiektywnego stanu rzeczy można wam zasadnie
    przypisać sprawstwo czynu z art.... w zbiegu z art.... etc.

    Jeżeli ktoś ma nieco fantazji, to może sobie zacytować poetę "Weź nie
    pierdol, to mnie nudzi" i ocenić kwalifikacje kierownika jednostki
    organizacyjnej na zero, powołując się na casus premiera Millera.
    Można dodać, że prowadzona jest analiza prawna, czy zgodnie z obecnymi
    regulacjami można funkcjonariuszowi przypisać kwalifikacje ujemne - co
    skutkowałoby tym, że obecność funkcjonariusza na uczelni stanowiłaby
    powszechne zagrożenie - albowiem "wchłaniałby" wiedzę, zamiast nią emanować.

    Pzdr: Catbert