  • Data: 2021-06-22 12:01:40
    Temat: Re: Kradzież cennej własności intelektualnej Gazety Wyborczej na grupie PRAWO [Was: legitymowali]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    > << Na ul. Kanoniczej, gdzie mieszka kardynał, policja rozpoczęła masowe
    > legitymowanie protestujących. Funkcjonariusze oddzielili dwie aktywistki -
    > Lanę Dadu i Magdalenę Dropek - kordonem, siłą wyrwali mikrofon od głośnika
    > i legitymowali przez ok. 50 minut.

    Tu się kończy wersja którą Gazeta Wyborcza udostępnia za darmo i bez
    ograniczeń ["Pozostało 81% tekstu"]. Jako praworządny obywatel jestem
    zmuszony (szczególnie jak mi pasuje) ograniczyć się do komentowania
    *tylko* tekstu powyżej :-)

    > [...]
    > https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,27230639,z
    achowanie-policjantow-podczas-strajku-kobiet-zaskarz
    one-do.html

    --
    A. Filip