  • Data: 2003-06-18 11:39:53
    Temat: Re: Kradzież Mojego Dzieła
    Od: Technokraton <e...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Jun 2003 13:21:47 +0200, "Wojtu? puszcza faję"

    >Od allegro dostałem automatyczną odpowiedź, w której jest napisane, że
    >odpowiedź, ze względu na dużą ilość mail nie będzie udzielona.

    Moze jest jakis inny adres do kontaktu z Allegro w podobnej sprawie.
    Wejdz w ta aukcje z ukradzionym zdjeciem, kliknij "Weryfikacja
    aukcji", wybierz powod Inny - wiele wiecej nie da sie zrobic.

    A nastepnym razem opatruj swoje zdjecia jakims napisem gdzies na
    srodku zdjecia z nazwa uzytkownika na przyklad. Wtedy nawet jak ktos
    zgarnie Twoje zdjecie, to bedzie reklamowal Twoje aukcje :)

    Technokraton
    [usun DUZE LITERY z adresu email]