  • Data: 2003-08-03 16:31:29
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil
    news:bghd78$chf$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Odmowię. Zwrocę mu go jak odnotuję wszystko co mi jest
    > potrzebne. Nie zapominaj ze ja nie wyrwalem mu z ręki tego
    > dokumentu tylko on mi go dobrowolnie wręczyl,
    Czyli spisywany nie porzuca DO, jak sugerowałeś,
    to Ty pomimo wezwania mie oddajesz.

    > Owszem, nie jestem. Choc juz kontroler zawodowy podobniez jest
    > (organ kontrolny administracji samorzadowej).
    ???
    M/Z/P/K/T są zakładami komunalnymi i z administracją samorządową
    łączy je jedynie forma własności. IMHO - jeżeli się mylę niech ktoś
    wyciągnie odpowiednie przepisy - nawet zawodowy/etatowy pracownik
    zakładu komunalnego, ot tak z faktu zatrudnienia w ZK nie może
    wysnuwać że jest funkcjonariuszem publicznym.

    --
    pozdro
    poreba