  • Data: 2003-07-29 21:23:01
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:
    > bilet.
    > Oplata dodatkowa zawiera w sobie przewozne.

    W ogólności swojego twierdzenia mylisz się. To że akurat na Twoim
    podwórku tak jest, nie znaczy że wszędzie. Z TOiB PKP:

    "Podróżny bez ważnego biletu
    (...)
    Przy obliczaniu należności za przejazd bez ważnego biletu pobiera się:
    a) opłatę taryfową za przejazd,
    b) opłatę dodatkową za przejazd bez ważnego biletu ustaloną na podstawie
    rozporządzenia MTiGM z dnia 09.04.1999 r."

    Pozdrawiam

    PS: Możesz wreszcie przestać wycinać wrotki?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński