  • Data: 2005-01-13 19:19:19
    Temat: Re: Koszty windykacji ??
    Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns95DCCD9A5232Egoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "Darek" <d...@w...pl> naskrobał/a w news:cs3nf2$1p5u$1@news.mm.pl:

    > Upoważnienie dla komorników do działanie w twoim imieniu? To chyba jacyś
    > "komornicy".

    > Tak, to na pewno "komornicy".

    > A co masz w umowie?

    wlasnie o to chodzi ze niemam zadnej umowy, nie podpisywalem nic wiazacego,
    a juz napewno czegos, z czego wynika ze mam cokolwiek placic!!
    W ten oto sposob stalem sie chyba "nieumyslnym dluznikiem" bo to wlasnie ja
    musze placic a nie osoba ktora przegrala sprawe w sadzie. Ja juz nic z tego
    nie rozumiem, a tyle sie slyszy ze zyjemy w panstwie prawa....
    pozdrawiam darek