  • Data: 2008-07-17 18:47:13
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: "Daniel" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:g5nv45$mi3$1@news.onet.pl...
    > Tak to było:
    > Miałem telefon w sieci Play i wybierałem sie za granicę.
    > Sprawdziłem na stronach operatora z kim ma umowy roamingowe i jakie są

    Kupujesz u najtanszych a liczysz na niewiadomo co.
    Kup sobie uzywany telefon, podpisz umowe u normalnego operatora a dostaniesz
    np 4h za 65zl i bedziesz zadowolony.

    Kiedy sie ludziska naucza ze za usluge trzeba zaplacic, rosjanie mieli
    kiedys takie powiedzenie: "oni udaja ze nam placa, my udajemy ze placimy"
    mam nadzieje ze zrozumiesz moja aluzje.