  • Data: 2006-04-12 10:52:08
    Temat: Re: Kosmos Lema
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MaDeR" <p...@n...invalid.pl> napisał w
    wiadomości news:e1gt99$cjb$1@inews.gazeta.pl...

    > Durne prawo ale prawo?

    > (ciekawe, jak by było po łacinie) No cóż, jak
    > wolisz. Twierdzisz, że należy przestrzegać każdego prawa, zawsze i w
    > każdych okolicznościach?...
    >
    > ...boję się, kim mógłbyś zostać w systemie totalitarnym.

    Jako dumny autor owego hasła o durnocie stosowania litery prawa kodeksowego
    bez jego bieżącej weryfikacji zdrowym rozsądkiem, zastanawia mnie zawsze
    odnoszenie pomysłów zmierzających do aktualnej racjonalizacji prawa do
    ryzyka jakie miałaby nieść jakaś giętka jego wykładnia w rękach ludzi o
    zapędach twardogłowców...co zresztą właśnie niejako przerabiamy na
    sobie...oraz co niejako zawsze zachodzi przy ostrych formach jurydyzmu
    właśnie... ;P

    Swoją drogą sam jestem ciekaw jak to brzmi po łacinie... ;P