  • Data: 2004-08-12 07:20:15
    Temat: Re: Korespondencja między szkołą a opiekunem prawnym
    Od: "Sebastian M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. <r...@g...pl> napisał(a):

    > Możesz podać, na jakiej podstawie prawnej stałeś się opiekunem osoby
    > pełnoletniej? Ubezwłasnowolnolniona jest?
    >
    > RG
    Hmm...Sam dokładnie niewiem na jakiej zasadzie to działa, rodzice tej osoby
    mają ograniczone prawa rodzicielskie, jest zupełnie sama i otzrzymuje
    pieniązki z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i tam właśnie musiałem
    podpisać że zostaję jej opiekunek prawnym. Pani w PCPR powiedziała mi że moja
    funkcja polega na nadzorowaniu poczynań tej osoby ale tak naprawdę to nic
    więcej niewiem. Jeśli ona mieszka sama i nieutrzymuje kontaktów z rodziną to
    wydaje mi się że na mnie przechodzą obowiązki związane z korespondencją
    szkolną?