  • Data: 2012-04-06 21:52:35
    Temat: Re: Korespondencja email z Urzędem Gminy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Rezydent wrote:
    > Pytanie mam, czy do Urzędu Gminy można pisać tylko przez platforme e-PUAP lub
    > podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym ?

    Nie.
    Chyba, że twoje pisanie musi być "oficjalnie podpisane" aby nabrało mocy.
    Wówczas w grę wchodzą albo papierowy podpis albo takowyż cyfrowy. w
    czesci takze e-puap.

    kazde inne zapytanie czy pani zosia przyjdzie dzisiaj na herbatke moze
    byc w dowolnej formie rowniez telefonicznej

    > Nawet niewinne pytanie np. "W związku z planowaną wizytą mam pytanie Czy przed
    > Urzędem Gminy jest zakaz zatrzymywania się i postoju ?" pozostaje bez
    > odpowiedzi bo jest to zwykły email...

    mniej wiecej.
    KPA im nie nakazuje odpowiadac to stosujac czesc minimalistyczna wlasnie
    nie odpowiadaja. bo nie musza.