    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <1j5vt99tyo341$.ekot0aycb4cv$.dlg@40tude.net>
    <gdbtfyytm8vi$.8abp5dzbzavc$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <sp5asjpkkp41$.197132jmst6cm.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <8smmlbmzn0sa$.1844yvhbt2b1y$.dlg@40tude.net>
    <e...@4...net>
    <7jhuzht1n3zi$.m2gjyreup323$.dlg@40tude.net>
    <vbXOJ.192616$_5r7.5719@fx09.ams1>
    <620c9081$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9BPJ.33673$EjU2.26429@fx07.ams1>
    <620f31b9$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 20 Feb 2022 23:55:03 GMT

    On 2022-02-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I tak i nie. Motocyklem i rowerem sporo jeżdzę i nie uważam się z tego

    Samochodem możesz jeździć, ale masz wymóg jeżdzenia w pasach, który to
    wymóg ogranicza de factwo Twoją wolność i swobody wszelakie. Dodatkowo w
    przypadku pasów chronisz bezpośrednio wyłącznie siebie.

    > powodu za szura. No i pasy pomagają, a nalezy sobie jasno powiedzieć -
    > przy poprzednich falach szacowano, że cała szopka covidowa powodouje
    > mniej więcej drugie tyle znów co na sam covid. Teraz ocovid złagodniał -
    > szpoka nie. IMHO w tej chwili walka z epidemią powoduje więcej zgonów
    > niż sama epidemia. Po prostu należy skończyć tą szopkę i tyle. A i ile
    > dawek rocznie zakładasz? Bo ja jestem skłonny jedną na jesień brać. Ale
    > nie 4 rocznie - a powoli do tego dążymy/

    Raz na 6 miesięcy mogę wziąć. Zresztą zakładam, że sporo się przez
    najbliższe pół roku wyklaruje. Gorzej jak będzie kolejny wariant
    niespodzianka.

    > No ale już właściwie są. Tylko raz że toczy się siłą bezwładności, dwa
    > że władza zorientowała się że cały ten cowid to doskonała wymówka na
    > wszystko - można zrobić fundusz do walki i z niego finansować wybory,
    > można napierdalać pokojowe demonstracje, można robić wałki, przekładać
    > wybory, tworzyć tarcze (a w zasadzie wały) na poziomie krajowym, nie
    > mówiąc już o tym, że można mieć procent o "walki" lub przewalać w
    > ustawach kowidowych po nocach co chcesz. Więc do normalnosci już nie
    > wrócimy. Przynajmniej nie bez walki. Szury miały rację.

    Oportunistów zawsze pod dostatkiem, ale MZ jest jakieś światełko bo
    dzieki omikronowi chyba wiele rządów zafiskowanych na "polityce zero
    kowid" powoli zdaje sobie sprawę, że tak się nie da. Pocieszające, że
    nawet przy pisoportunistach, jak reszta świata znormalnieje to ci tez w
    końcu wyluzują. Na razie wszędzie mozna zaobserwować masę chaotycznych,
    żeby nie powiedzieć, wręcz głupich ruchów. Patrząc po moim podwórku,
    wydaje się np. że powstała cała nowa klasa kowidowych biurokratów,
    którzy teraz się zesrywają, żeby udowodnić swoją przydatność. Oczywiście
    kosztem, innych.

    --
    Marcin