    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Sun, 20 Feb 2022 14:57:28 +0100
    <620158f3$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...net>
    <6202aa31$0$6657$65785112@news.neostrada.pl>
    <14ji4tpq5qlu6$.grxtezwbzi2f.dlg@40tude.net>
    <62034f55$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <6211ff14$0$472$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 20.02.2022 o 09:43, Shrek pisze:
> [...]
    4ZG8KVca5Onsp_jv76e6/edit?usp=sharing&ouid=115622087
    514474757554&rtpof=true&sd=true

    > Dobra misztrzu.
    >
    > Nie tylko mi rzuciło się w oczy to z czego się tak naśmiewałeś czyli że
    > "widać zabory".
    >
    > https://oko.press/nadmiarowe-zgony-w-grudniu-2021-r-
    polska-na-pierwszym-miejscu-w-ue/

    > "Bułgaria i Rumunia miały tak niski poziom zaszczepienia i tak wysoką
    > nadmiarową śmiertelność, że przesunęły skalę - gdyby jednak usunąć je z
    > wykresu, to praktycznie wszystkie pozostałe kraje byłej ,,demokracji
    > ludowej" znalazłyby się w lewym górnym kwadrancie - słabe zaszczepienie,
    > wysoka śmiertelność. Kraje ,,starej" Europy byłyby zaś w kwadrancie
    > przeciwległym - wysokie zaszczepienie, niska nadmiarowa śmiertelność."
    >
    > Jest nawet tłumaczenie zgodne z twoją hipotezą, że to bardziej kwestia
    > szczepień i ich zróżnicowania w starej europie i byłych demoludach.

    Co jest dowodem na to, że szczepionki działają i szury nie mają racji.

    > No ale ty po prostu patrzyłeś i twierdziłeś, że nie widać podziały na starą
    > unię i demoludy, mimo że widać było gołym okiem.

    Znowu manipulujesz.

    Teza była taka, że ten podział jest przyczyną wysokiej śmiertelności.
    Że niby wyższa śmiertelność wynika z kiepskiej służby zdrowia w
    demoludach i ma związek z PKB, a nie ze szczepieniami. I że to właśnie
    widać gołym okiem, bo niby szczepionki nie działają i szury miały rację,
    więc skądś ta wyższa śmiertelność musi się brać, skoro to nie szczepionki.

    Wiec teraz gołym okiem widzisz, że to jednak podział na poziom
    zaszczepienia, a nie podział na stare i na demoludy ma związek z
    poziomem śmiertelności.

    "słabe zaszczepienie, wysoka śmiertelność"
    "wysokie zaszczepienie, niska nadmiarowa śmiertelność"

    Gołym okiem widać, że "stara Europa, wysokie zaszczepienie" i "demoludy,
    niskie zaszczepienie" - i to jest przyczyną poziomu śmiertelności, więc
    szury jak nie miały, tak nadal nie mają racji.

    Pozdrawiam
    Piotr