  • Data: 2022-02-06 15:19:05
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2022 o 01:00, n...@o...pl pisze:

    > I co z tego? Jakiś związek jest?

    Prawdopodobnie jest. Prawdopodobnie związek między szczepieniami też
    jest, ja tego nie kwestionuję. Ty kwestionujesz, że poziom słuby zdrowia
    ma wpływ na ilość zgonów. Głupio moim zdaniem. No ale ty twierdzisz, że
    to ja jestem głupi i się kompromituję takim stwierdzeniem. Twoje prawo.
    Wolno robić z siebie idiotę i z tego prawa korzystasz. Twoja sprawa.

    > Bo jak dobrze byś poszukał, to na pewno coś by znalazł (może nawet
    > chorobę/wirusa) w czym kraje UE dało się skolejkować alfabetycznie.

    Pewnie tak. Już pisałem, że korelacja niekoniecznie oznacza związek
    przyczynowo skutkowy. Na przykład o 15.10 odjeżdzał zwykle pewien
    pociąg, ale to nie odjazd tego powodował przesunięcie wskazówki zegara.
    Gdzieś była stron z korelacjami na bardzo wysokim poziomie, które nic
    nie znaczyły.

    > Wtedy pewnie byś coś tam stukał o wirusie "alfabetycznym" :D

    Skoro tak twierdzisz.

    69236379790517/4663050740409036/

    > Tak.

    No to dziwne trochę. Korelacja siesypie.
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.