  • Data: 2009-06-23 17:44:17
    Temat: Re: Kopiowanie publicznej bazy danych
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Questiona wrote:
    > Witam,
    >
    > Chcialem sie dowiedziec, czy kopiowanie bazy firm, ktora jest
    > publicznie dostepna np. na roznych katalogach firm jest legalne?
    > Kopiowanie, mam na mysli zebranie tych informacji i umieszczenie na
    > swojej stronie internetowej.

    jaki procent tej bazy?

    sama informacja o firmach nie jest chroniona, jeśi z takiej
    udostępnionej bazy pościagasz kilka adresów i umiescisz sobie na swojej
    stronie to nikt sie nie doczepi.
    Jeśli fizycznie chcesz ściągnąć całą bazę i mieć to samo u sibie, to
    możesz obić się o problem, że konstrukacja bazy samej w sobie jest
    chroniona prawem autorskim.

    Wszystko zależy co chcesz z tym zrobić no i poczytaj dokładnie co jest
    napisane w regulaminie korzystania z bazy bo zapewne jakiś tam sie
    gdzies znajduje.