eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory. › Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
  • Data: 2016-07-15 21:24:59
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2016 o 20:18 z <...@...pl> pisze:

    > Bo jest stan obecny, przyszły ;) i po zmianie ustawy. Oby jak
    > najszybciej.

    W ogóle tzw. telewizja rozsiewcza to jakieś sztucznie podtrzymywane
    drgawki agonalne.
    Zamiast wprowadzać na siłę DVB powinno się zostawić TV analogową, a dążyć
    do upowszechnienia szerokopasmowego internetu i tam powoli przenosić
    _całą_ działalność.

    Niechby sobie obecni nadawcy produkowali programy do internetu i
    udostępniali za opłatą.

    Jeśli państwo chce komunikować się ze swoimi obywatelami, nie powinno
    robić z tego przymusu.
    Bo niby dlaczego nie zmuszają nas do kupowania jakiejś gazety? To IMHO to
    samo!

    Zwłaszcza, że obecny model psuje cały rynek!
    Tylko wybrane stacje dostają dofinansowanie, do tego niezależnie od
    jakości programu!
    Do tego ma prawo sprzedawać czas reklamowy, co powoduje sztuczne obniżenie
    cen tego czasu u _wszystkich_ nadawców.
    Czas reklamowy tani, więc reklam dużo i coraz gorszej jakości. Mam
    wrażenie jakiejś rywalizacji, kto zrobi durniejszą reklamę. Programy już
    są tylko przerywnikami między reklamami i nie stanowią meritum
    działalności.

    Ech, nie chcę rozwijać tematu, bo i tak tutaj nie dojdziemy do
    porozumienia.
    TVP państwowa powinna prowadzić wyłącznie programy informacyjne dostępne
    za darmo.

    Cała reszta powinna być prowadzona na zasadach komercyjnych identycznie z
    innymi nadawcami.
    Nie chcę płacić przymusowego haraczu na Ojca Mateusza, tudzież idiotyczne
    powtórki zagranicznych seriali sprzed dziesiątków lat, puszczanych po raz
    kolejny!
    :)

    --
    Trefniś