eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory. › Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
  • Data: 2016-07-06 15:36:56
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2016 o 13:29 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > W dniu 2016-07-06 o 07:06, Trefniś pisze:

    (...)

    > Tak, masz rację, ale ci z telewizji jedzą, bo mają za darmo :-D
    > Raz mi tylko taki jeden kucharz smaku narobil jak upiekł polędwiczkę.
    > Tylko te różne śmieci, które ponakładał na to mięso, żeby piknie
    > wygladało bym wywaliła.

    Bo teraz liczy się forma, nie treść (nie tylko w kuchni)...

    Popatrz na "Atelier Amaro" - tam nawet nie ma potraw :)

    http://dania-kontra-ania.blogspot.com/2014/07/atelie
    r-amaro-warszawa.html

    Pretensjonalne... "Momenty były? No masz..."

    Mamy już drugą w Polsce restaurację z gwiazdką, ale ta przynajmniej
    przyjęła wyróżnienie bez zadęcia.

    Nie jest dziwne zatem, że wśród kucharzy gwiazdki Michelina tracą prestiż
    i stają się symbolem obsesji.

    --
    Trefniś