    From: "IGOR" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrole radarowe predkosci - umiejscowienie kontroli
    Date: Thu, 18 Aug 2005 11:03:23 +0200
    Sender: i...@v...pl@167-71.82-139.bia.tkb.net.pl

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndg8h34.bjh.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Wed, 17 Aug 2005 16:21:53 +0200,
    > Michał <m...@N...pl> screamed:
    >>

    > Widząc znak ograniczenia prędkości do X km/h musisz się spodziewać
    > możliwości wypłaty za jej przekroczenie.

    Czego sie mam spodziewać? Kolega chyba pomylil cel tworzenia prawa z kara za
    brak jego przestrzegania???? To chyba nowy sposób myslenia wykladany w
    Akademiach Policyjnych.

    >I nie jest istotne czy aktualna,
    > wyższa prędkość stwarza zagrożenie czy nie - obowiązujący jest stan prawny
    > takiego zdarzenia.

    No brawo. To chyba z serii dowcipy z sali sadowej.

    > Mieliście. Ale zazwyczaj zwalniacie w miejscach naszym zdaniem
    > oczywistych.

    V)alium? Juz lyknalem! Moj dobry kierowco czy przyspieszacie tez w
    oczywistych miejscach? I hamujecie tez? A czy ten wlasny kodeks drogowy
    zlozyliscie w projekcie obywatelskim do Sejmu?
    Mimo zasadniczej roznicy zdan serdecznie pozdrawiam!
    IGOR