  • Data: 2005-08-18 08:18:44
    Temat: Re: Kontrole radarowe predkosci - umiejscowienie kontroli
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 17 Aug 2005 16:21:53 +0200,
    Michał <m...@N...pl> screamed:
> [...]
    > w miare prostym odcinku drogi (jakies 2 km), przy ograniczeniu predkosci do
    > 40km/h "mknalem" sobie te 50km/h z kawalkiem az tu nagle zza drzew
    > znajdujacych sie przed polna droga wyskoczyl policjancik. Niebezpieczenstwa
    > nie stworzylem, bo i wychamowac z tych 50km/h na odcinku powiedzmy 200metrow
    > to mozna spokojnie... Jednak za mna jechal juz ktos inny w jakims czerwonym
    > bolidzie - on mial juz duzo wieksze klopoty w zatrzyaniu sie ;) W oczach
    > policjantow mozna bylo zauwazyc male przerazenie ("Kurwa, tylko nie uciekaj,

    Widząc znak ograniczenia prędkości do X km/h musisz się spodziewać
    możliwości wypłaty za jej przekroczenie. I nie jest istotne czy aktualna,
    wyższa prędkość stwarza zagrożenie czy nie - obowiązujący jest stan prawny
    takiego zdarzenia.

    > PS 2. Mieliscie juz moze wrazenie ze czasami kontrola drogowa polega tylko
    > na zbiciu okreslonej liczby pieniedzy (w mysl zasady: cyk, lapiemy jednego,
    > szybko mandacik wypisac i jedz pan bo musze nastepnego chycic)?

    Mieliście. Ale zazwyczaj zwalniacie w miejscach naszym zdaniem oczywistych.
    (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 10:16:48 user up 10707 days, 22:11, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A)bort, R)etry, I)gnore, V)alium?