  • Data: 2007-07-10 10:06:32
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: "AdamW" <A...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniewaz czasem słyszy sie o przypadkach ze jakis poseł czy prawnik nie
    > dmuchał i jakos mu sie upiekło - jedno powiazalismy z drugim.
    > Ja obstawałem przy zdaniu ze jezeli skoncze pic o 24-1:00 i rano sie
    > obudze, zjem cos, wykapie sie to okolo 12 jestem jak młody bóg i nie
    > wyobrazam sobie zebym miał we krwii cokolwiek alkoholu (nie mówie tu o
    > imprezie z zalaniem pały do nieprzytomnosci). Ktos jednak stwierdził, ze
    > pomimo tego iz czuje sie dobrze, cos tam jeszcze we krwii mozna miec i
    > niedaj boze wydmucham jakies 0,2.

    Kup sobie prosty alkomat na allegro za 60zl i juz bedziesz mial oglad.
    Roznie to bywa, mozesz wypic 4 piwa wieczorem i rano bedziesz mial 0,1-0,2
    prom.
    A możesz - co najciekawsze - wypic piwo po sniadaniu, do obiadu i po
    poludniu jeszcze z 6 piw i rano miec 0,00.
    To kwestia przemiany materii i enzymow.
    Jeszcze ciekawsze - te same ilosci alkoholu po wódce organizm spala szybciej
    niz po piwie.