  • Data: 2007-08-18 23:00:09
    Temat: Re: Kontrola prędkości "na licznik"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fa7s31$8t6$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Niestety podstawy prawnej do tego co sam widziałem nie da się podać,
    > chyba, że link do tego posta.
    Nie mówimy o tym co - jak twierdzisz - widziałeś, tylko czy istnieje (i
    jeśli tak, to jakie)umocowanie prawne opisywanej gawędziarsko przez Alka i
    ciebie procedury sprawdzania trzeźwości kierowcy.

    > Co do podstawy prawnej pogooglej sobie sam mi sie nie chce.
    To dziecinne.

    > Serio. To może jednak przejrzyj archiwum grupy i wróć jeszcze raz.
    Sprawdzałem już. Np. autor: witek i w treści wiadomości "art", "ustawa",
    "rozporządzenie" itp. pojawiają się, i owszem.
    Ale głównie w... cytatach cudzych postów, jeśli je pozostawiasz.

    --
    Jotte