eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola oprogramowania w firmieRe: Kontrola oprogramowania w firmie
  • Data: 2004-10-21 23:21:13
    Temat: Re: Kontrola oprogramowania w firmie
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Andrzej Lawa wrote:
    > Skoro fundamentaliści prowadzący świętą wojnę z piractwem porównują
    > skopiowanie programu do kradzieży samochodu, to dlaczego by nie
    > wykorzystać samochodowych analogii do paru absurdalnych i IMHO
    > nielegalnych praktyk pewnego znanego producenta oprogramowania?
    >
    > Pomijam już taki detal, że np. programy OEMowe najczęściej są okrojone.
    > Może nie funkcjonalnie, ale co np. ze wsparciem, dokumentacją czy
    > eleganckim pudełkiem? ;)

    Te elementy powinien zapewnic dostawca OEM, no ale komu by sie chcialo.
    Lepiej ludkom sprzedac tanio, a jak zadzwonia po wsparcie to zwalic
    wszystko na MS... Jak kupowalem komputer w USA to i dokumentacja made by
    Compaq byla, i support przez telefon byl. To jest idea OEM - klient
    koncowy caly pakiet uslug serwisowych, i tych sprzetowych i tych
    zwiazanych z softem moze zrealizowac w jednym miejscu.
    Notabene - jak kupisz komiuter np DELL z dyskiem seagate, to NIE uda Ci
    sie odeslac uszkodzonego dysku Seagate (jesli taki byl w srodku) do
    serwisu, bo to sa dyski OEM. Proba uzyskania RMA na stronie www skonczy
    sie niczym. A kupiony dysk jako osobny podzespol - prosze bardzo. Tylko
    cena wyzsza, za serwis Seagate.
    Ale - "super-komp-salon na rogu" z dwoma monitorami na wystawie raczej
    hotline'u nie zrobi, wiec sprzedawanie przez nich OEM jest troche
    naciaganiem klientow, ktorzy sa przeswiadczeni, ze jak oryginal, to z
    supportem.

    WL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1