  • Data: 2005-06-23 11:27:22
    Temat: Re: Kontrola legalnosci oprogramowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    zuko / Shark von Cygnus wrote:

    > Pytanie: czy tak rzeczywiście mogło być? Czy fakt, że kupuję kompa bez
    > systemu jest wystarczającą podstawą do wydania nakazu?

    Rany Boskie... To co zrobią ze mną? Ja kupiłem ostatnio w aptece kilka
    "gumek" (cel wiadomy) oraz spory zapas rękawiczek chirurgicznych (muszę
    trochę podłubać w motorku, a nie lubię babrać się w oleju).

    Jak teraz jakiś aktywista te zakupy zestawi, to chyba będą mnie
    podejrzewać o gwałty w całym województwie ;->