  • Data: 2023-12-27 16:42:50
    Temat: Re: Konstytucja i Budżet i kadencja...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Dec 2023 15:39:51 +0100, AleeOSC wrote:
    > Konstytucja:
    >
    > Art. 222.
    > Rada Ministrów przedkłada Sejmowi najpóźniej na 3 miesiące przed
    > rozpoczęciem roku budżetowego projekt ustawy budżetowej na rok następny. W
    > wyjątkowych przypadkach możliwe jest późniejsze przedłożenie projektu.
    >
    > [...]
    >
    > Art. 225.
    > Jeżeli w ciągu 4 miesięcy od dnia przedłożenia Sejmowi projektu ustawy
    > budżetowej nie zostanie ona przedstawiona Prezydentowi Rzeczypospolitej do
    > podpisu, Prezydent Rzeczypospolitej może w ciągu 14 dni zarządzić skrócenie
> [...]

    Jak nie bedzie budzetu, to beda podstawy, i slusznie.

    Ale bedzie budzet uchwalony, i przedstawiony do podpisu.
    I bedzie musial podpisac, czy mu sie to podoba, czy nie.

    Tylko nie wiem, czy wpisza tam 3mld na TVP, czy rezerwe na TVP,
    czy nie wpisza.

    Za to podwyzki dla kancelarii prezydenta nie bedzie :-P

    J.